Maak kennis met het Brightlands peloton

datum: 08-07-2017

Brightlands werkt hard aan een grotere naamsbekendheid in en buiten de regio. Een van de middelen die wordt ingezet is een serie artikelen in de Dagblad De Limburger, gecombineerd met een pagina op www.limburger.nl/brightlands. Doel van de campagne is zichtbaar te maken wat er op de campussen zoal gebeurt en wie er werken. In dit verband is afgelopen week een sympathieke actie gestart, gelinkt aan de Tour de France, om gedurende elke Tour-dag een Brightlands-medewerker te portretteren. In totaal komen er dus 23 portretten online. Publicatie vindt plaats op www.delimburger.nl/brightlands, www.wijlimburg.nl en www.brightlands.nl en via social media waaronder Facebook

De 23 geportretteerden leggen uit wie ze zijn, wat ze doen, en wat hun link is met de Tour de France en meer specifiek met welke Tour de France-trui zij zich het meest verbonden voelen. Door de portretten o veel mogelijk te delen en liken wordt het verhaal van Brightlands breed verteld. De persoon die het meeste likes krijgt, wint de originele Tour de France-trui naar keuze. 

Meer nieuws

  • Festival van de toekomst: Regio’s moeten het verschil maken

    Lees verder...
  • Serious game 'Synchromania' verder ontwikkeld door Fontys-studenten en TNO

    Lees verder...
  • ITEM/Team GWO Informatiesessie Belastingverdrag Nederland-Duitsland

    Lees verder...
  • Eerste Beleefweek Zuid-Limburg

    Lees verder...
  • Met het oog op de Duitse verkiezingen: 10 Duitse bedrijven in Zuid-Limburg

    Lees verder...
Pagina 1 / 775